Underbar helg, like always ;)

Jag har definitivt blivit bättre under helgen.

Hästarna har tagit uppp mest utav helgen. Jennie hälsade på och lånade Torn så vi red ut en långrunda. Dessan har börjat bli ganska jobbig i skogen. Pigg och drar mycket. Någon som tror att det kan ha och göra med att hon är klippt?
Men jag ska testa att rida på vanligt tredelat med löpande ringar, ute i skogen har hon nu tredelat med fasta ringar. Annars får jag väl ha nosgrimma på. Får prova lite olika sätt :)
 
Igår fick Dessan vila för jag hittade ingen att rida med. De flesta hjälpte till på de nationella hopptävlingar. Jag stod som flagga i 110 och 120cm på söndagen. Jag trodde jag tog på mig tillräckligt med kläder, men frös ändå när jag satt ner. Så när jag kom hem tog jag på mig mina stickade ragsockar som mormor har gjort. Love them!!!
 
Har håltimme just nu, och det kommer inte hända så mycket mer idag. Har ridning som sista lektion. Ska även byta häst så jag kommer inte ha Dessan på måndagarna längre.. Älskar Dessan men det ska bli kul att prova nya hästar också!
Ikväll tror jag att jag inte gör mycket mer än plugga. Missade häst teoriprovet förra veckan för jag var sjuk, så det kommer jag få göra imorgon bitti istället.
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Underbar helg, like always ;)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: