blogg.se cpar upp sig totalt..

Och har gjort det de senaste dagarna.. Blir riktigt trött på det!
 
I alla fall har helgen varit sjukt bra, mycket hästar. Hade stalltjänst i lördags och allt funkade bra. Huvudvärken satt fortfarande i så jag undvek att rida utan jag gick 6km med Dessan istället så hon fick röra på sig lite i alla fall. Och även jag fick motion toppen!
 
I söndags red jag metallrundan tidigt med Amanda och Moa. Dessan var lite tittig och hoppade till ibland. Hon blir sån när hon måste gå först. Är det en annan häst framför är hon hur lugn som helst. Men det funkade bra ändå och Dessan var riktigt pigg och blev glad när hon fick galoppera lite. 
Det var varmt den dagen så jag spolade av och pysslade om henne lite extra efterråt.
På eftermiddage åkte jag och familjen till min morbror. Roligt att träffa dem, det var ett tag sedan sist.. Syrran sålde jultidningar och vi köpte även lite pandagrejer av kusinerna.
 
Igår var pappa och jag till Sölvesborg. Jag skulle byta till en grövre tråd i tandställningen och så skulle den spännas. Missade sista lektionen vilket var ridning. Kändes lite surt :/
Vi kom dit tidigt så vi gick och strosade runt pappa och jag. Han köpte en jättemysig tjocktröja och ett par jeans till mig. Tack pappa :*
Gillar inte alls att gå hos tandläkaren för jag har så sjukt ont i munnen efter.. Usch!
 
0 Kommentarer till "blogg.se cpar upp sig totalt.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: