Helgen börjar gå mot sitt slut..

Och imorgon börjar en ny skolvecka. Känns tråkigt för jag är inte direkt skolkär, hade hellre haft helg längre. Det är bara att bita ihop och räkna dagar till fredag. 
 
Men helgen har varit riktigt bra. Igår var jag ute och red med Alva och Emelie. Vi red en liten längre runda. Det tyckte Dessan var kul, hon har inte fått vara ute och röra på sig längre sträckor på ett tag. Hon var lite tittig men det är Dessan när hon går först. Annars var hon pigg och arbetade på bra :)
På eftermiddagen var jag och familjen på kalas hos min faster, kul!
 
Idag var det tänkt att jag skulle ut till stallet och rida Dessan igen. Men regner vräkte ner hela dagen så jag brydde mig inte om det. Tror inte Dessan hade uppskattat riktigt att springa ute i regnet. Det skadar inte om hon får vila då och då. 
Jag hade även namnsdag idag, så imorse hade mamma bakat scones. Min favorit frukost! Och ikväll bjöd familjen på 3 rätters middag. Jag älskar verkligen min familj! <3
 
 
0 Kommentarer till "Helgen börjar gå mot sitt slut.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: