Inte migrän?

Förmodligen bihållinflamation, för det gör så ont i huvudet att jag vill gråta.
Jag försöker bita ihop och ta mig igenom dagen, för ikväll börjar en ny termin som scoutledare. Ska bli kul att både se gamla och nya ansikten :D

Dessan var SÅ fin på dressyrträningen igår. Hon lyssnade på alla mina hjälper, och gjorde sitt bästa med det. Då och då var det lite läskiga saker i paddocken men det var inget att bry sig om. Sista halvtimmen red jag utan stigbyglar för att träna balansen, och jag tyckte jag kom ner i sadeln bra. Speciellt i traven!
Jag fick mycket beröm av Karoline vilket alltid är kul att få.

Är så glad att jag fått chansen att lära mig på denna vackra duktiga hästen <3

1 Kommentarer till "Inte migrän?"
Postat av: Tuva

Fin bild


Datum: 2013-09-06 / Klockan: 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: