Irriterad.se

Jag har haft lite körigt med mitt vänstra knä sedan i fredags..

Igår så bestämde jag mig för att vara med på hoppträningen ändå. Dessan var fantastisk och har varit det den senaste tiden, både i dressyren och hoppningen. Men igår när hinderna låg på 95cm-1m så fick jag riktgt ont i andra svängen. Så jag orkade inte hålla om med skänkeln, det gjorde så ont. Då blev Dessan osäker och stannade. Jag kom igen på hindret och det gick super.
Men hur ofta brukar Dessan stanna? Det händer typ aldrig och då måste det vara något med knäet..

Så nu smörjer jag knäet med voltaten morgon och kväll. Pappa ska köpa ett knä skydd till sig på fredag som jag kanske kan låna också om den passar :)
0 Kommentarer till "Irriterad.se"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: