Mår så otroligt bra :D

Har riktigt mycket träningvärk i knä och lår så jag kommer sova gott ikväll ;)
 
Idag är jag så sjukt glad! 
Jag har inte hoppat 1m med Dessan sedan jag trillade av på den höjden och fick en whiplash skada i nacken för 1 och ett halvt år sedan. Och rädslan har liksom suttit i sedan dess. Men idag när Karoline höjde tog jag mig i kragen och vi flög över ett räcke på 1m och en oxer på 1,05m. När jag landade efter oxern kände jag inget annat än bara lycka :D
Allt som behövdes var fart, hålla om med både armar och ben och en liten liten smackning.. Och vips så var vi över! Svårare än så var det tydligen inte. Det är bara mitt psyke som är dåligt. Men Dessan är så otroligt säker i sig själv och ställer upp på allt så botas det också för stunden. 
Hela passet gick sjukt bra. I början var Dessan lite lat, men när vi började hoppa ändrades hon helt och blev nästan för pigg ;)
När jag och Dessan skulle hoppa bana på 90cm var det lite folk i vägen vid hindren så det blev lite omhoppning ett tag, men grymma Dessan vänder på en fem öring.
Jag tycker både hoppningen och dressyren går bättre och bättre, och jag får mycket beröm av Karoline. Men det som jag blir gladast över är att hur Dessan ställer upp för mig. 
Jag älskar verkligen denna hästen <3
 
 
0 Kommentarer till "Mår så otroligt bra :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: