Stannade hemma idag..

Migränen tog över, och jag vaknade även med grymt ont i lederna. Så jag bestämde mig för att stanna hemma. Mamma var hemma hos mig hela förmiddagen och har nyss åkt till jobbet.
Enligt planerna skulle jag ut och promenera idag men det kan jag bara glömma..
 
Förhoppningsvis kan jag gå till skolan imorgon. Efter att ha sovit mycket så mår jag lite bättre. Fortfarande riktigt ont, men jag måste hämta mina läxböcker så att jag kan plugga över helgen. Så 3 lektioner måste jag klara right?
 
Ligger nu nere i soffan och ska vila hela eftermiddagen, ladda upp krafter. Mina knän och armar gör riktigt ont. Hittade en säsong av Degrassi, så jag tänkte köra ett maraton. Passar även på att skriva lite på min "bok" det var ett sedan jag gjorde det. Skolan har tagit upp för mycket tid.
 
 
 
0 Kommentarer till "Stannade hemma idag.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: