trött som en gnu..

Har sovmorgon till 12 men tro inte jag sover längre för det.. Vaknade tjugo över sju istället..
Jag lade mig sent igår också inte bara för sovmorgonen, utan det var lite drama med gamla vänner som jag ville reda ut innan jag somnade. Men nu har jag bara bestämt mig för att sluta bry mig!
 
Slutar skolan två vilket är betyder att jag bara går i skolan 2h. Gött! Ska gå och handla lite kaninmat och sötsaker till ikväll för Emily kommer och ska sova över :D Har saknat henne så!
Mamma och pappa ska på bio så jag, Emily och syrran har hela huset för oss själva. Skulle tro att det blir filmkväll med pizza, spel, ansiktsmask och annat kul att hitta på. Dessan vilar imorgon för jag känner att jag fortfarande behöver vila mitt knä..
 
Min skjuts kommer kvart över och jag har en del kvar att göra. Seya! :)
 
 
0 Kommentarer till "trött som en gnu.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: