Knäpptyst i skolan..

Men jag tror det beror på att de flesta klasserna redan har börjat. Vi ska inte ha lektion för än 8.45! Alltid något :)
 
Det är Valborg idag men jag ska bara vara hemma och ta det lugnt. Imorgon stiger jag upp tidigt och åker med mamma och pappa till Växjö för vi ska springa Växjöloppet. Mamma och jag springer 4.7km och pappa 10km. Jag är ingen person som gillar att springa, i själva verket hatar jag det. Men det kan vara kul att göra något sånt här ibland. Sprang det loppet med pappa för 2-3år sedan? 
 
Idag ska marsvinens bur storstädas och Caspian och Plexus ska få bada för första gången. De ska få sådant medel som dödar bakterier. Vi ska ta det på dem idag eftersom de är sjuka som jag skrev innan. 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Knäpptyst i skolan.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: