Min och Caspians utveckling..

Ja det är något nytt som ni kommer få följa på bloggen.
 
Plexus är ju min lillasysters marsvin, men även han kommer dyka upp lite då och då. Det är precis som Tess och Pärlan. Pärlan syns också ibland på bloggen även fast hon är syrrans kanin.
 
Men på lördag när de båda kommer hit ska i alla fall Caspian få ta det lugnt och vänja sig i sin takt. Jag vill inte stressa honom till något utan vi ska lära känna varandra under dagarna som går men i HANS takt. Så det kommer bli lite segt ett tag på den här fronten.
Men jag har som långsiktigt mål att han ska komma när jag ropar på honom, och även trickträna han. Har läst att marsvin kan vara ganska duktiga på det. 
Men Caspian ska inte gå i koppel utan tillslut ska han kunna gå lös och ändå lyssna på mig när jag ropar. Annars så ska vi bara mysa med varandra framför tvn, latpåsar båda två ska vi vara ;)
Den ända bilden jag har på honom än så länge ;)
0 Kommentarer till "Min och Caspians utveckling.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: