Äntligen!

Någon som kan gissa vart jag ska i sommar?
 
Jo jag ska till England med familjen någongång i Juli :D
 
 
Vi kommer bo i utkanten av London i ett samhälle som är så stort som Malmö. Minns inte riktigt vad det hette. Och så tar vi tunnelbanan in till London varje dag. 
Åh jag är så glad och taggad! Tänk en hel vecka i mitt favoritland. I can´t belive it!
Det finns så mycket vi har planerat, eller jag har planerat. Shopping är ett måste, sedan har mamma och jag sagt att vi ska på Afternoon Tea en gång i alla fall. Se London Bridge och Big Ben är en dröm, och åka sån där röd buss hade jag gärna velat göra.
Jag hoppas verkligen att jag får sommarjobb innan dess också, men jag kommer spara under våren också. Så fort jag har varit i Göteborg så ska jag leva som en mus alla månader tills vi åker.
 
 
Längtar så!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Äntligen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: