Jag har legat i med träningen..

Och haft en aktiv vecka. Stolt tjej som vill ha bättre kondition!

Dock så gillar jag inte att spring/jogga så det gör jag inte så ofta. 
Men såhär har min vecka sett ut träningsmässigt.

Måndag: idrott med skolan (styrkeintervaller), ridning på eftermiddagen.

Tisdag: dressyrpass med Dessan.

Onsdag: promenad med mamma och hennes jobbarkompisar ca 5km. 

Torsdag (idag): Powerwalk 7-8km.

Imorgon är det tänkt att mamma och jag ska ut och gå en liten runda. Inte så långt utan så kroppen får koppla av också. På lördag ska Dessan ut i skogen en sväng. På söndag blir det antingen ett ridas till, powerwalk eller jogging. Får se vilket jag hinner och känner för :)
0 Kommentarer till "Jag har legat i med träningen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: