Nu känner jag mig redo att blogga igen :)

Vad tycker ni om den nya designen?

Jag har haft det lite tufft med Dessan ett tag. Men idag gick det över förväntan. Jag red med Alva och Lisa. Man fick skritta ute och trava och galoppera inne för det var så halt inne i skogen. 
Det var roligt att rida igenom Dessan utan att någon fanns där och berättade vad jag skulle göra. Fick testa mig fram lite själv :)
Jag gjorde mycket volter och koncentrerade mig på att få Dessan lugn istället för formen. Nu när det börjar töa är Dessan så sjukt pigg. Men idag gick det helt okej. Övade även på övergångar mellan skritt och galopp för jag vet att det är Dessans svaga sidor, att varva ner. Men innan jag travade av fick Dessan galoppera i sin egen takt på långsidorna vilket uppskattades. 

Igår var jag och Moa hemma hos Frida på Taco och filmkväll. Superkul hade vi! Vi tittade på She's the man, den filmen tröttnar jag aldrig på ;)
Vi tänkte se på Magic Mike också men det orkade vi inte med och började prata istället. 



0 Kommentarer till "Nu känner jag mig redo att blogga igen :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: