Precis varit en runda i stallet..

Det regnade som tusan när jag kom ut. Som tur var blev det uppehåll när vi red ut. Det blev ingen lång runda för det var så lerigt i skogen. Men lite skritt och trav runt gula huset funkade bra och jag tror Dessan var nöjd efter trotts vädret. Mamma, syrran och kusin Mattis kom dit en stund så de pysslade lite med Dessan medan jag lämnade utrustningen. Jag måste bara säga att Tuva har blivit så trygg med Dessan sedan hon först började vara i stallet ibland. Idag gick hon helt själv och höll Dessan ut till hagen medan jag gick med Lisa bakom. Stolt storasyster! 

Nu vidare till affären för att köpa lite lördagsgodis ;)
0 Kommentarer till "Precis varit en runda i stallet.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: