Sovit en timme hos farmor och farfar :D

Ska snart åka ner till byn och uträtta lite ärenden. Ska fixa ögonbrynen, köpa kaninmat och ta ut pengar tills lördag. 

Vi slutade redan kvart i tolv idag så jag tyckte inte det var någon mening att åka hem när jag ändå skulle vara i salongen klockan 15. Så jag gick upp till farmor och farfar ett par timmar. Somnade till och med så nu är jag utvilad ;)
Ska packa lite kväll för det är bara 2 dagar kvar tills jag åker till Göteborg med familjen. Längtar så! 
Jag ska gå lite på mässan också men jag har faktiskt knappt ingenting uppskrivet till Dessan. Det ända jag ska kolla efter är hästgodis och ett Nova bett. Men det kommer nog alltid blir mer än vad jag tänkt mig om jag känner mig själv rätt ;)

Någon mer än mig som tycker ni har det här haha?


0 Kommentarer till "Sovit en timme hos farmor och farfar :D"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: