sportlov och det känns underbart..

Jag hinner med ganska mycket även fast jag är ganska lat.
 
Jag försöker att inte sova allt för länge då mamma börjar jobba halv två på eftermiddagen till 11 på kvällen. Jag vill hinna vara med henne lite innan hon åker.
Motionen går lite sämre på lovet eftersom jag inte har hästarna igår. Igår promenerade jag 3,3km i högt tempo, men idag blev det inget. Jag följde med min moster till Olofström och var med Mattis på lekplatsen medan resten var i ishallen och åkte skridskor. Vi gick inom biblan också och lånade lite böcker och fikade på Kickis. Mums!
 
Jag har blivit så beroende av tv-serier den senaste tiden så det är vad jag tittar på om kvällarna. Som alltid är One Tree Hill den bästa och kommer nog alltid vara det. Kan plöja igenom alla säsongerna flera gånger om utan att tröttna. Sedan har ju vi Supernatural, 90210, Teen Wolf, The Vampire Diaries m.m. 
Sedan verkar den nya serien som kommit ut Star-Crossed vara intressant. Den kom ut igår på en kanal jag inte har, men jag ska se om det går att hitta någonstans :)
 
Åh den här skulle jag lugnt vilja ha! Alla One Tree Hill säsongerna. Finns på cdon.com för 589:-
0 Kommentarer till "sportlov och det känns underbart.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: