Tisdag.. segaste dagen i veckan!!

Alla långa lektioner har vi denna dagen och knappt inga raster! 
 
Men något jag ser fram emot varje tisdag är att efter skolan väntar Dessan på mig i stallet. Eftersom jag inte hoppar längre så blir det dressyrträning varje gång. Och det klagar jag inte alls på, för sedan jag bara började rida dressyr har både mitt knä blivit bättre och så har det gått bättre i dressyren för oss båda.
Kanske ni ser oss på någon dressyrklubbtävling snart ;)
 
I alla fall så har Dessan haft riktiga vårkänslor i helgen. Hon har varit så pigg och glad ute i skogen. Vi galopperade ute för första gången detta året vilket vi båda tyckte var superkul. Dessan har också börjat tjocka till sig lite. Jag har fått uppfattning om att hon varit lite tunn i kroppen och seg/tjurig till humöret.
Så jag ser fram emot att se hur den här dressyrträningen går.
 
 
0 Kommentarer till "Tisdag.. segaste dagen i veckan!!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: