En vecka av sommarjobbet är avklarat..

Och jag överlevde! Men lite träningsvärk i armar och lår, men annars mår jag prima. Lite ful solbränna har jag fått.
 
Jag har 4 dagar kvar av jobbet efter helgen + en dag på Tosselilla. Och imorgon är det en vecka tills jag och min familj åker till London. Längtar så sjukt mycket, behöver verkligen komma bort.
I helgen ska jag ta det så lugnt jag kan för att samla krafterna som gått ur mig den här veckan. Imorgon ska min kusin konfirmeras, så vi ska titta på henne. Minns när det var jag som stod där framme i kyrkan! :)
På söndag åker jag och i alla fall mamma till stallet för att rengöra Dessans box på förmiddagen. Vill ha det gjort innan vi åker till London. Sen på eftermiddagen har mamma och pappa fått för sig en rolig idé. Vi ska hela familjen rida islandhästar i Vilshult. Det ska bli en rolig syn. Nej men alla familjemedlemmar har suttit på en häst någongång så det ska nog gå bra. Saknar hästarna och ridningen lite så det ska bli kul.
 
Jag måste bara länka den här låten. Så sjukt bra! Den har surrat i mitt huvud i flera dagar. Och i den här länken spelas den acoustic version. Älskar den!
http://www.youtube.com/watch?v=B7AbERllu0s
0 Kommentarer till "En vecka av sommarjobbet är avklarat.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: