Grattis på födelsedagen till min mammi och pappi! <3

De fyller 42 och 48år idag! Ett superstort grattis :)
 
Jag ska försöka hålla ett litet tal, eller skriva ett litet tal. 
Min mamma och pappa är bäst i hela världen. Ja det är de verkligen! Och världens coolaste ;)
De stöttar mig när jag behöver det som mest. Och just att de alltid är stolta över mig. Både med mitt skolarbete och mina mål i livet. De orden "Vi är stolta över dig" sätter sig djupt in i hjärtat och hålls varmt så jag kan höra det om och om igen. 
Jag kanske är bortskämd som har föräldrar som finns alltid där så fort jag behöver. Både med fysiska och psykiska. Men att de alltid finns där behöver inte betyda att de skjutsar mig överallt, utan att de finns där när jag behöver prata med dem. Det är viktig att ha föräldrar som lyssnar. Det har verkligen jag och jag är så otroligt glad för det. 
Jag försöker återgälda den tjänsten genom att lyssna på dem. Ibland kanske jag inte är den snällaste dottern, men jag FÖRSÖKER. Jag är tonåring och har mina stunder ibland, lite oftare än vad jag borde. Okej jag kan inte skylla på tonåren. Men jag älskar min familj över hela mitt hjärta. De är viktigast för mig! Utan min min familj vet jag inte vad mitt liv hade tagit vägen.
 
Så nu tycker jag att vi skålar och ropar Hip Hurra till världens bästa och coolaste föräldrar som fyller år idag! :D
Mamma och pappa när vi var i Grekland år 2012. Hade ingen nyare bild på bara de två tillsammans. Lite synd!
 
Men till mamma och pappa! Jag hoppas att ni får en toppendag för det förtjänar ni. Det är er dag idag och de ska vi fira med god tårta och presenter. 
Grattis igen mina älskade föräldrar <3
 
0 Kommentarer till "Grattis på födelsedagen till min mammi och pappi! <3"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: