Alarmet är ställt på 6.30 imorgon bitti..

Så jag tror jag ska gå och lägga mig. Läsa någon bra bok kanske? Första dagen på jobbet imorgon. Ska vara där 8.00. Jag har redan sån förbannande jobbångest. Jag har verkligen ingen lust att jobba i två veckor. Jag fick ju inte heller det jobbet jag hoppades på, men det här funkar också. Jag får se pengarna framför sig!
Och så fort jag slutat jobbet åker jag vidare till London. Bara en natt emellan.
 
Var och hälsade på Dessan på betet idag. Blev lite nojig efter det hemska åskvädret igår. Men alla hästarna hade det toppen bra. Lite mycket flugor bara. Jag tyckte det var jätteroligt att se Dessan igen. Hon däremot var inte direkt intresserad av mig. Bara när jag hade morötter ;)
 
Här är några bilder jag och mamma tog:
 
 

0 Kommentarer till "Alarmet är ställt på 6.30 imorgon bitti.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: