Äntligen verkar blogg.se och videofyme samarbeta tillsammans..

Min blogg har varit helt kaos den här veckan. Någon mer än jag som varit med om det?
 
Mitt liv rullar på som vanligt. Så skönt att ha sommarlov! Hade gärna velat träffa lite kompisar men de jobbar.. Jag börjar inte jobba för än måndag om en vecka och 2 veckor framåt. 
Men för att få liten extra slant till London sköter jag hushållet förra veckan och veckan som kommer. 
 
Äntligen har utmaninsvideorna kommit upp. Vad tycker ni? Om allt funkar så kommer lite bloopers upp och även en Janoskians video upp den här veckan där vi svarar på frågor om vad vi tycker om killarna i Janoskians. Låter det bra?
0 Kommentarer till "Äntligen verkar blogg.se och videofyme samarbeta tillsammans.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: