Idag är jag riktigt grinig..

Trött som en gnu, hade svårt för att somna inatt och sedan tidig skola dagen efter. Jag har också nackspärr. Ingen bra början på en måndag för mig!
 
En lång dag känns det som. Förlåt för jag verkar tycka synd om mig själv men det är sista veckan i skolan och jag vet att det kommer gå så sjukt segt..
Det är avslutning på ridningen med skolan. Jag tror vi ska rida ut i skogen, men jag vet inte vilken häst jag har. Det var ett tag sedan jag red med skolan.
Efter det ska jag hem till farmor och farfar för att göra mig iording lite snabbt för att sedan åka vidare till en klasskamrat och så ska vi grilla där hela kvällen.
Ingen rast och ingen ro men det är inte långt kvar av skolan. Skolan slutar på torsdag och det taggar nog alla eleverna på skolan till. Sommarlov 2014! :D
0 Kommentarer till "Idag är jag riktigt grinig.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: