Sitter i morgonvärmen och väntar på bussen..

Vi ska ha teori i stallet, tror vi skulle fika och ha någon frågesport.

Idag är jag seg som ett as. Hade inte mamma väkt mig imorse hade jag försovit mig. Sedan visste jag inte riktigt vad jag skulle packa. Hjärnsläpp! Men jag tror jag fick ner allt. 
Idag taggat jag sista dressyrträningen ikväll innan betet, hoppas verkligen det går lika bra dom förra gången. Ett bra avslut på terminen skulle sitta fint.

Förresten igår så fick jag Dessan när vi red ut. Solen stod nästan som högst och värmen bara steg. Men hon gjorde sitt bästa att hänga med hästarna framför. Det blev mycket trav och lite galopp och skritt. Men hon fick göra allt kravlöst på halvlånga tyglar. 

Ikväll eller imorgon ska jag försöka sätta ihop utmanings videorna. Det är några stycken så jag kommer att dela upp dem i helgen och några kommer nästa vecka :)

Trötta Dessan efter ett svettigt pass i skogen i söndags.















0 Kommentarer till "Sitter i morgonvärmen och väntar på bussen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: