Sitter i soffan hos mormor och morfar..

Mamma och syrran är här också. Det är en tradition vi har att vara här under helgen då pappa är på Sweden Rock. 
 
Det är så mysigt att vara härute i Gränum. Jag kan inte påstå att det är tystare här för i Kyrkhult är det lika dött. Men jag gillar att vara här!
Jag har inga direkt planer vad jag ska göra mer idag eller vad jag har gjort. Solat lite har jag hunnit göra, annars har jag bara läst och skrivit. Vi ska snart äta mat, mamma som lagar. Då är det alltid gott!
 
Jag stannar här till imorgon medan mamma och syrran åker hem på söndag. Men jag ska till Emily imorgon och sover över där. Vi ska göra ett par nya utmaningar som kommer läggas upp här på bloggen. Jag kan ge er en ledtråd på att munnen kommer ta stryk. Starkt!!!
Annars tror jag att vi ska grilla lite och titta på film. En vanlig filmkväll som vi brukar ha. Det var ett tag sedan vi sågs så det ska bli kul :D
 
På söndag åker jag med Emily till Olofström. Hon ska på dansträning tror jag så hon släpper av mig i stallet. Ska ut en tur på Dessan och Elin följer med. Hon ska låna Ricaruso så det blir nog en längre runda. Är det bara uppehåll med vädret så blir det asbra.
 
 
0 Kommentarer till "Sitter i soffan hos mormor och morfar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: