Den sega lektionen väntar..

Sen är det bara engelska kvar innan jag kan ta bussen och åka hem. Har ganska ont i huvudet så jag vill komma hem så snabbt som möjligt. Mamma är sjuk så jag ska handla åt henne, och så ska jag fixa en scoutgrej tills ikväll.

Dressyrträningen igår gick ganska dåligt faktiskt. Dessan och jag var inte riktigt överens om vad vi ville. Vilket gjorde mig ganska frustrerad och irriterad, men jag vet att Dessan försökte göra sitt bästa ändå. Myste med henne både innan och efter träningen. Jag får se det som att det inte kan gå bra alla gånger och att nästa gång ska gå bättre. Jag testade både schabraket och grimman igår. Båda passade perfekt! Ett plus i kanten på schabraket var att det hade en grym passform. Gav även Dessan lite av hästgodiset från PS of Sweden. Hon gillade de flesta, förutom skogsbär. Den sorten var inte så uppskattad ;)
0 Kommentarer till "Den sega lektionen väntar.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: