Jättehärlig helg..

Dock lite stressigt idag. Gör ett inlägg om hajken imorgon. Men bra väder + glada barn = lyckad hajk!
På eftermiddagen var jag, pappa och farfar nere och tittade på när Mjällby spelade fotboll. Kul att Allsvenskan har börjat igen.
Och jag har en fotbollsintresserad släkt och pappa har bara döttrar, så ibland får jag ge med mig ;) 
Nej jag skojar bara! Tycker det är jätteroligt och spännande att kolla.
Men jag gör ett längre inlägg imorgon. Måste sova nu eftersom det är skola imorgon, ny vecka..

Förresten vill också säga att inom någon månad kommer det två nya medlemmar till familjen. Vad det är får ni reda på längre fram, men jag kan säga att de är lurviga ;)
0 Kommentarer till "Jättehärlig helg.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: