Kort dag i skolan idag IGEN ;)

Jag har det bra i skolan som redan slutade 11.20 idag. 
 
Och så har jag världens bästa föräldrar som hämtar mig när jag behöver hem. 
Eftersom jag slutade så tidigt hann jag umgås med mamma innan hon åkte till jobbet. Och när vi umgås tittar vi mest på CSI Miami vilket det blev idag också. Det är något jag bara tittar med mamma, aldrig själv. Vet inte varför för jag gillar den tv-serien väldigt mycket. 
 
Jag fick veta igår att en liten grej till Dessan hade skickats. Så jag hoppas det finns i brevlådan imorgon så jag kan testa det i helgen. Vad det är får ni se när jag har det i handen. Rätt roligt att jag har precis varit i Göteborg och shoppat på mässan, fick helt enkelt inte nog ;)
Men något jag inte hittade på mässan var novabett. Så nästa månad ska jag se om jag kan få mamma eller pappa och åka en trip till Börjes. 
Avslutade min dag med en powerwalk. 5km, två varv runt slingan. Så nu kan jag ta det lugnt och tittade på några reprisavsnitt av Pretty Little Liars. Ikväll kan jag lägga mig med ett gott samvete.
 
 
 
0 Kommentarer till "Kort dag i skolan idag IGEN ;)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: