Liten beskrivning av gårdagens köp :)


Ett marinblått John Whitaker schabrak med Johns autograflogga på ena sidan. Det här schabrak älskar jag! Det var på rea och hade kostat 589kr, vi gav 449kr för det. Snälla pappi betalade hälften! 
Jag köpte en godishink från PS of Sweden där jag själv fick gå och plocka till mig godiset. Jag vet inte riktigt vilka smaker det blev men kiwi, apelsin, jordgubb, skogsbär och äpple vet jag finns i.
Sen fick pappa helt plötsligt för sig att det inte räckte till Dessan så han gick och köpte 2 påsar hästgodis i Granngårds monter. Det är det hästgodiset vi brukar köpa till henne. Fast då kostar en ca 50kr, nu gav han 50kr för 2st. Jag behöver i alla fall inte köpa hästgodis på hela året ;)
Det är nästan hål i alla mina ridstrumpor så jag köpte två par, ett par med svenska flaggan och ett par med den engelska. Billiga strumpor som kostade 20kr stycket. 
En marinblå grimma med fasta ludd åkte också ner i påsen. Kostade 99kr :)
Sist men inte minst var jag bara tvungen att ha en HV POLO sportväska. Som jag kan ha i skolan när vi har idrott eller när jag ska ha med ridkläder till stallet. Som vardags väska funkar den också till. Valde en fin blå färg, och priset var toppen för att vara HV POLO. 250kr kostade den. Snälla pappa betalade halva väskan!
Till er som är på mässan idag. Köp en sådan väska. Det är jätteskönt att gå och hålla i. Pengarna är värt det ;)
0 Kommentarer till "Liten beskrivning av gårdagens köp :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: