Mina shopping inköp på Nordstans shopping center :)

Jag hade inte så mycket pengar kvar efter mässan men lite hade jag kvar i plånboken till att handla lite kläder mm ;)


Det som inte är med på bilden är Sinjas födelsedagspresent och en body mist till syrran. 
Jag hade fått presentkort på Bik Bok i både julklapp och när jag fyllde år så jag passade på att handla för dem idag. Där blev det en t-shirt, bh och en snapback keps. 
Jag gick in på Gina och köpte ett par jeans med hög midja. Har länge velat ha det! 
Innan vi åkte hem gick jag in på Kicks för jag behövde en ny mascara. Många har sagt att Miss Manga mascaran är bra så jag bestämde mig för att köpa den.
Det var nog allt tror jag :)
0 Kommentarer till "Mina shopping inköp på Nordstans shopping center :)"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: