Mycket har hänt idag, både positiva och negativa.

Negativa
-Englskaprovet: resultatet finns inget att snacka om.. Urkass var jag! Jag var godkänd men inte mer än så. Jag vet att jag kan bättre och engelska är ett av mina favoritämnen. Eller inte här på gymnasiet dock..
-Långa jobbiga lektioner: Jag behöver nog inte uttrycka mig mer! ;)

Positiva
-Börjes: Som jag skrev igår så åkte mamma och jag till Tingsryd för att köpa stövlar till mig. Det blev ett par König ridstövlar som jag totalt älskar. Kan knappt bärga mig till jag får testa dem uppe från hästryggen. Som jag också sa igår köpte jag med ett Nova bett. Ska se om det hjälper mot min och Dessans dragkamper i skogen såhär runt vårkanten. Och ett dressyrspö efter som jag har klämt mina andra i bildörren. Mamma köpte en t-shirt till mig som jag kan ha till sommaren när jag rider.
Det slutade med en fika och handling inne på Börjes. Supermysig eftermiddag!
-Filmade: Ja jag och syrran filmande en video där vi skulle se hur bra vi känner varandra. Den klipps ihop imorgon så den borde komma ut på bloggen imorgon kväll. 

En bild på mina ursnygga ridstövlar! 


0 Kommentarer till "Mycket har hänt idag, både positiva och negativa."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: