Myser med familjen!

Syrran mår inte så bra vilket är riktigt synd!

Jag har knappt gjort någonting idag. Jag hjälpte pappa att hämta några brädor i Karlshamn.
Jag brydde mig inte om att rida Dessan idag eftersom hon var med i ridskoleserien. Det verkade ha gått bra för hon som red henne och för resten av laget. Men eftersom hon fick hoppa ett par rundor slapp hon skogen haha. Nej men skogen är nog det vi båda gillar bäst. Så imorgon efter stalltjänsten sticker vi ut en extra lång tur med Elin och Geisha. Ser verkligen fram emot det! Som om jag längtar tills jag ska upp 6.30 imorgon och åka till stallet.
 
Jag glömde bort bilderna på Tess och Pärlan idag, hoppas jag hinner redigera dem imorgon men kan inte lova något. Men en sak är säker att de kommer upp inom de senaste dagarna.
0 Kommentarer till "Myser med familjen!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: