Ska strax ge mig ut till scoutlokalen..

Avslutar kvällen där!

Det har inte gått så bra på hästfronten. I måndags hoppade jag över ridningen, hade lite för ont i huvudet så jag kände att det inte var någon ide att ens försöka. 
I tisdags hade jag dressyrträning med Dessan och det gick kasst.. Jag forstod inte vad jag gjorde för fel men något gjorde jag eftersom det "aldrig" är hästens fel. Nu på vårkanten gillar Dessan att springa på lite extra. Vårkänslor kanske? Sedan red jag med stallskorna eftersom ridstövlarna är sönder. Kände direkt att det inte gick hålla om riktigt.
I helgen vilar Dessan för jag ska på hajk med scoutbarnen. Kanske bra att hon och jag tar en paus från varandra och så tar vi nya tag nästa vecka :)

Imorgon tar mamma och jag en tur till Börjes för att köpa ny ridstövlar till mig. Ett Nova bett och dressyrspö ska också inskaffat. Ska se om Nova bett hjälper lite så att Dessan inte tar bettet och bara springer i skogen. Värt att testa i alla fall!


0 Kommentarer till "Ska strax ge mig ut till scoutlokalen.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: