Thursday almost over!

Och jag har hunnit med en hel del faktiskt!
Jag var så grymt sugen på kladdkaka när jag kom hem, så jag bakade faktisk en. Har inte ätit av den ännu bara! 
Jag är nyss hemkommen efter att ha sprungit två varv på slingan med pappsen, det är 4,4km. Han skulle springa ett tredje men det orkade inte jag. Jag har fortfarande ganska dålig kondition så jag får vara nöjd med det jag sprang. Nu kan jag äta en bit kladdkaka med gott samvete haha.
Innan jag sätter mig ner för kvällen ska jag göra sallad. En till mig ikväll och en som mamma ska ta med till jobbet imorgon. 

Imorgon bitti börjar jag klockan 10 i skolan, men bestämde mig för att skippa sovmorgonen. Istället går mamma och jag ut och går en runda i rask takt. Jag tycker det är superbra att ut och gå dagen efter jag har sprungit. Kroppen får liksom mjuka upp sig och jag tycker inte jag får lika mycket träningsvärk om jag går dagen efter istället för att vila helt.

Det återstår att se ;)


0 Kommentarer till "Thursday almost over!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: