Underbar fredag!

Slutade 13.30 och städade mitt rum när jag kom hem för bästa Emily skulle komma.
Vi hann med allt vi hade tänkt. Först var vi med mamma och och mormor på ett event som Martina (hon jag går på massage hos) var en av dem som höll i det. Jag fick prova på healing, blev sminkad och provsmakade andra nyttigheter. 
Vi har hunnit filma utmaningen. Ett ord, HEMSK! Men rolig får jag erkänna. Om vi inte sover allt för länge imorgon så gör vi en utmaning till. Videon klipper jag ihop imorgon så de ska nog komma upp under helgen. 
Nu ska jag varva ner och förmodligen sova efter att jag snyftat och gråtit till Romeo och Julia.. Jag förstår varför jag inte tittar på sådana filmer själv. Bölar ju som bara den.

Imorgon eftermiddag ska vi lämna Emily i Olofström så då passar jag på att motionera Dessan lite i skogen.
Kommer bli en bra helg med uppdateringar det är jag säker på! ;)


0 Kommentarer till "Underbar fredag!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: