Väntar på att Nordstans shoppingcenter ska öppna..

Men det öppnar inte för än om en och en halv timme. Men tur bor vi granne med shopping centret. Mamma och syrran var där och shoppade medan jag och pappa var på Scandinavium, men jag blev lite avundsjuk så idag ska jag gå inom där och handla för resten av pengarna jag har kvar haha. Inget sparade här inte ;)
Vaknade extra tidigt idag eftersom vi skulle äta hotellfrukosten och det var så många gäster här. 
Nu sitter jag bara på rummet. Ska strax packa i väntan på att klockan ska bli 10.


Jag har haft en underbar helg på Scandinavium. Jag är så glad att mamma och pappa tog med mig och syrran hit. Är jag extra snäll det här året kanske vi kan åka tillbaka hit nästa år igen? Vem vet?
Jag har fått se mina förebilder bl.a. Rolf-Göran Bengtsson. 
Hoppningen igår var en riktigt nagelbitare men det slutade med att Sverige tog hem segern i den klassen. Grattis Emma Emanuelsson!
Jag blev väldigt positiv till Göteborgs Horseshow och jag komma gärna tillbaka igen.
0 Kommentarer till "Väntar på att Nordstans shoppingcenter ska öppna.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: