Vilken vecka jag har framför mig!

Känner att den här veckan kommer gå riktigt fort men ändå så långsam. Mycket ska förbereddas innan marsvinsgossarna flyttar in hit.

Jag har två prov framför mig den här veckan. Ett imorgon i hästteori och ett i Svenska på fredag. Ingen mer ridning i veckan mer än idag. Jag fick testa att rida Ricaruso, en gigantiskt kelen valack. Väldigt stor att rida men riktigt mysig. Gillade han! Kul att testa så stor skillnad från lilla Dessan. Skippar dressyrträningen imorgon, ska på någon kurs med pappa om körskolan och det verkar ta hela kvällen. Suck.. Men det måste bli gjort så jag kan övningsköra sen!

Onsdag händer inget speciellt mer än att jag har möte med scoutbarnen. Kul att träffa dem igen och se vad de tyckte om hajken.
Men tänkte att kaninerna ska få skutta över lite hinder om Tuva vill hänga med med Pärlan. Deras bur ska även städas.

På torsdag åker syrran och jag ner till Olofström för att shoppa de sista grejerna till marsvinen. Vi har beställt bur och lite annat som vi hoppas kommer i veckan så vi kan bygga ihop den. Mycket fix den här dagen.

På fredag ska allt bli klart så det är bara fix den här dagen också och förberedda det sista. Tar lite efter hand också när de är här hemma.

På lördag ska jag först ha stalltjänst klockan 7.. :( 
Dessan ska motioneras i skogen. Ska inviga Novabettet och se hur hon funkar på det. 
Sedan på eftermiddagen hämtar vi älskade Caspian och Plexus och så ska de få bli våra nya familjemedlemmar. Var beredda på många bilder och videor när de har kommit hit.

Utöver det här får jag absolut inte glömma skolan. Två prov ska skrivas och jag måste plugga plugga plugga, hur tråkigt det än är.

Jag kan inte få nog av att titta på dem!!!
Caspian, min lilla älskling! <3

Plexus, syrrans lilla bebis! <3





0 Kommentarer till "Vilken vecka jag har framför mig!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: