Bara tisdag, veckans tråkigaste dag..

Andra nationella är gjord, muntligt i Engelska. Jag har ett kvar i Svenska på torsdag. Sedan är det inte mer prov kvar den här veckan. Bara att ladda upp efter fler de andra veckorna fram till sommarlovet. Och vi har även fått reda på att vi ska ha matte varje dag, i två veckor. Bara för att ladda upp inför nationella i det ämnet. Suck! 
 
Sitter just nu på den sista lektionen för dagen och det är den segaste lektionen. Just för att vi slutar härefter. Det blir ju inte bättre av att att de håller på i 75min. 
Men men.. Ska upp till farmor och farfar en sväng härefter innan jag ska vidare till stallet. Ett dressyrpass på Dessan står på schemat. Just nu rider jag dressyr på novabettet och Dessan verkar gilla det. Hoppas det går lika bra idag?
0 Kommentarer till "Bara tisdag, veckans tråkigaste dag.."

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: