Dreams come true - stora nyheten!

Jag ska få se mina Youtubes idoler The Janoskians i September!
 
Och bäst av allt är att jag kommer ha världens bästa Emily med mig. Jag var gråtfärdig när jag såg att biljetterna var bokade och betalade. 
De kommer att ha konsert i Tyrolen i Stockholm, så jag och Emily åker flyg upp och stannar på ett hotell över natten, för att sedan flyga hem igen dagen efter.
Dags att spara? Jo tack jag vet. Men biljetten är redan betald och jag har nyss fått reda på att jag har sommarjobb i sommar. Både lite pengar till det här och Londonresan.
 
Tänk! Jag har följt de här Youtubes pranksters i över 2år, äntligen kommer drömmen bli sann och jag ska få se dem i verkligheten. 
 
Till er som inte vet vilka de är finns här några länkar till deras senaste videor:
http://www.youtube.com/watch?v=p4XDnY9Rx0g
http://www.youtube.com/watch?v=-TuVO4a3_AM
http://www.youtube.com/watch?v=RtwnNyyX5DI
 
Det här stod om konserten:
Nu är det dags! Grabbarna i The Janoskians – kända för att mixa sina Jackass-liknande stunts och pranks med grym musik – kommer tillbaka till Sverige efter fjolårets succé! Lördag den 13 september intar de Tyrol i Stockholm med sin ”Got Cake Tour", så räkna med ett ordnat kaos! 

Deras videos på YouTube har spelats över 100 miljoner gånger. För snart precis ett år sedan gjorde Janoskians debut i Sverige med sin turné #NotABoyBand. Detta resulterade direkt i en utsåld lokal och konserten fick flyttas till en större arena som också den sålde ut. Ordet fenomen kan i dessa unga killars fall användas utan att riskera devalveras. 
 
Snacka om att jag känner mig lyckligast på planeten just nu!!!
 
 
 
 
 
 
 
0 Kommentarer till "Dreams come true - stora nyheten!"

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: